Nakupovať môžte priamo v našej prevádzke, alebo prostredníctvom nášho internetového obchodu na tejto stránke.
- Ako vyhľadať tovar na internetovom obchode www.vinopolitan.sk?
Najjednoduchším spôsobom, ako si vyhľadať tovar je použiť funkciu vyhľadávania. Do poľa vyhľadávania na hlavnej stránke zadáte váš vyhľadávaný výraz.
Druhým spôsobom, ako nájsť hľadaný tovar, je preklikať sa až priamo do kategórie daného produktu cez menu na ľavej strane, kde môžete použiť filtrovanie, pre čo najrýchlejšie nájdenie hľadaného produktu.
- Práca s košíkom
Ako vložiť tovar do košíka?
Pre pridanie tovaru do Košíka, ako prvé na stránke konkrétneho produktu kliknete na zelené tlačítko Do košíka. Po pridaní produktu do košíka vám systém ukáže produkt, ktorý ste práve vložili do košíka. Tu si môžete overiť, či ste vybrali správny produkt a prejsť k objednávkovému procesu kliknutím na tlačidlo Ďalej. Aktuálny stav košíka si môžete kedykoľvek opäť overiť po kliknutí na ikonku v pravom hornom rohu stránky, ktorá zároveň informuje o počte pridaných produktov do košíka.
Ako odstrániť tovar z košíka?
Na odstránenie produktu z košíka je potrebné, aby ste sa nachádzali priamo v košíku. Do košíka sa môžete dostať kliknutím na ikonu košík v pravom hornom rohu stránky. V ňom stačí kliknúť na tlačidlo s červeným X vedľa produktu, ktorý chcete odstrániť z košíka a produkt bude z vášho košíka následne odstránený .
- Objednávka tovaru
Ako prebieha proces objednávky
1. Ak ste si už vložili produkty do košíka, prvým krokom potrebným pre vykonanie objednávky je kliknúť si na tlačidlo košík. Následne budete automaticky presmerovaný do košíka.
2. Po kliknutí sa dostanete na stránku Krok 1/2, kde si vyberiete spôsob dopravy a platby.Viac informácií o možnostiach doručenia nájdete tu.
Upozornenie: Maximálna hmotnosť objednaného tovaru je 45kg. Pokiaľ tovar vo Vašom košíku túto hmotnosť presiahne, nezobrazí sa Vám možnosť doručenia kuriérom. V tomto prípade odporúčame rozdeliť objednávaný tovar na viac objednávok.
3. V tomto kroku si môžete uplatniť aj zľavový kupón, respektíve vernostné body premeniť na zľavu z objednávky.
Ak ešte nie ste u nás zaregistrovaný môžete tak spraviť kliknutím na možnosť Registrácia avšak tá nie je podmienkou nákupu. Pokiaľ sa nechcete registrovať stačí vybrať možnosť Jednorázový nákup. Pre registrovaných zákazníkov je tu možnosť Prihlásiť sa, alebo Jednorázový nákup. Tlačidlom Ďaľej sa dostanete ku Kroku 2/2, kde tlačidlom Objednávka odošlete svoju objednávku.
V prípade zabudnutého hesla si môžete heslo resetovať po kliknutí na "zabudol som heslo". V prípade, že si nepamätáte prihlasovacie meno/email, neváhajte nás kontaktovať a my Vaše prihlasovacie meno dohľadáme na základe Vášho mena a priezviska.
4. Ak ste si vybrali platbu kartou, budete presmerovaní na zabezpečenú platobnú bránu, kde zadáte potrebné identifikačné údaje. Môžete platiť kartou Visa/Mastercard alebo online platobným príkazom z vašej banky. Ak bude vaša platba úspešná, budete o tom okamžite informovaní. Po vykonaní platby budete presmerovaní späť do nášho e-shopu, kde vám potvrdíme, že všetko prebehlo v poriadku.
5. Po odoslaní objednávky prejdete na stránku, ktorá vám potvrdí úspešné odoslanie vašej objednávky.
Ako sa presvedčím, že objednávka bola bezproblémovo odoslaná?
Po úšpešnom dokončení každej objednávky Vám bude zaslaný e-mail so súhrnnými informáciami o úspešnej objednávke. V prípade, že máte ďalšie doplňujúce otázky k vašej objednávke, neváhajte nás telefonicky kontaktovať na 0905 384 151.
Čo robiť, pokiaľ mám problém objednávku korektne odoslať?
V prípade akýchkoľvek otázok nás môžete kontaktovať na 0905 384 151, alebo prostredníctvom e-mailu na: info@vinopolitan.sk.